divendres, 23 de novembre del 2007

coses que et pots trobar en un McDonald's al Japó


Gràcies pels que aneu llegint i comentant, em sap greu no renovar més sovint, però he tingut uns dies molt enfeinats i la veritat és que no tinc gaire temps ;)




Doncs aquesta és una de les coses surrealistes o, si més no, frikis, que mhe trobat des que sóc aquí.
Era la festa major de la universitat, fa unes setmanes, i no solem anar als mcdonalds però teníem fred, així que vam anar a prendrehi alguna cosa en un que hi ha per allà a prop.


i, mentre em rentava les mans, als lavabos, vaig veure que hi havia un quadre penjat a la paret, amb fotos dEspanya! és més, hi ha explicacions sobre llocs dinterès cultural a Espanya, i mcdonald's que hi poden trobar els que hi vagin, concretament les fotos de baix de tot, que són dels mcdonalds de Salamanca, Logroño i Andalusia.


l'Anna i jo ens vam quedar "?!" i vam haver de ferne fotos!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja vaig veure la foto, aquesta gent es ven rara, tot i que es super curios això de trobar tal cosa en un lloc aixi ^^

M'agrada la foto amb la que surts tu fen la foto, això t'has de acostumar xiketa, a posar mes fotos que sortis tu ^^

Petonets guapa!

Anònim ha dit...

Ostres que curiós!

I pq espanya? vau entrar al d'homes a veure si hi havia algun altre país? jajaj bueno esta be tenir alguna cosa per llegir mentre estas a la interminable cua dels lababos de dones!

Per cert als McDonalds del Japó venen els mateixos tipus d'hamburguesa? no es que m'imagini que hi tinguin sushi pero fins i tot aquí europa es nota el canvi de país pels noms de les hamburgueses o la manera de servir-la, tot i que l'escència sempre es la mateixa.. No es que sigui experta en McDonalds pero quan viatges sempre et treu d'algun "aprieto" encara que no ens agradi xD
He d'afegir que tinc la costum de fotografiar els McDonalds dels llocs on vaig per deixar constancia de com aquest gegant va ocupant tots els racons del mon "camuflant-se" dins l'arquitectura local.
Per tot aixo m'ha fet gràcia el teu comentari :)

Molts petons i cuida't!

Olga

Anònim ha dit...

ciao!

la pregunta és: cal fer propaganda dels mcdonals d'espanya? realment cal?!

xD m'has fet recordar quan vam anar al mcdonals de Bologna... mortes de gana i un fàstic que ens fotia tot xD

no pararé de repetir-te que jo també voldria descobrir coses, encara que fossin quadres amb fotos dels mcdonals als llocs més remots del món, en comptes d'estar a l'ordinador intentant fer feina de la uni!

fins aviat laura!! un petó!