dimarts, 6 de maig del 2008

O-hanami

Avui també us vull parlar de l`abril, però dels cirerers (sakura). Aquí, com que són tot un esdeveniment nacional, arreu hi ha cartells dient els llocs on n`hi ha i en quin estat de floració es troben (de poncellats a pluja de pètals). Em consta que a les notícies també en parlen.
I, durant les dues o tres efímeres setmanes que dura la floració, tothom està pendent d`anar a aquests llocs de pícnic, la qual cosa s`anomena "hanami" (literalment, "veure flors"). I hi mengen, i hi beuen, i com a conseqüència aprofiten per lligar XDD


Us deixo amb una sel·lecció de fotos de diversos llocs on he anat, juntament amb la multitud japonesa (malauradament i per variar, tooooots cap allà mateix) a la recerca de la flor més bonica ^^

Laura







5 comentaris:

Anònim ha dit...

Uooooo, que super requete bonic, em pasares aquestes fotos, sisplau sisplau sisplau????

Que macu, m'encanten, jo hagues pagat per veure això (tot i que estic encantada amb els sakures que vaig veure) aquets son realment encantadors, i em seria indiferent veure molta gent si pogues veure sakuras ^^

Jo sincerament entenc que els japos estiguin enamorats de la festa del cirerer es precios.

S'ha m'ha fet curta la seccio de sakuras :(

Que vagi molt bé
Petons

The Great Smurf ha dit...

Llastima que no facin cireres...
Salut!

Anònim ha dit...

Hola:
Aixo a Andorra tampoc passa je je je
Bromas apart,aquestas fotos son una
passada.A veura si las fas arrivar
Petonets

Anònim ha dit...

aquest rosa pàlid amb els troncs foscos fan unes imatges precioses!!

saps que vindria amb els ulls tancats!! vull viatges!!

meeeencanta!!

muaaaaaa

Anònim ha dit...

Ja era hora!
Les esperades fotos dels sakures
es normal que els japos en facin una festa. Jo també feria festa per anar a veure'ls
De totes maneres, gràcies preciosa